Aplikacja Mobilna
Nasz Bank
Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do konta bankowego z telefonu czy tabletu.
Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę finansów w dowolnym miejscu i czasie.
Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.
Dzięki aplikacji zyskujesz:
mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach
Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:
Pobierz aplikację mobilną na urządzenia mobilne z systemem Android lub iOS:
Jak zacząć korzystać?
Pobierz aplikację z właściwego sklepu.
Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
Zaloguj się do bankowości internetowej i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Podręcznik użytkownika:
Informacje
Tabele i regulaminy
Kontakt i pomoc