<iframe id="bsi-35a99a53ff1b46f86a14a375742dfd7fefff96a8a2e9c4bcf0fe3546c36c9520" src="https://bsi.gs-net.pl/kalkulator_na_strone/kalkulator/2123" width="100%" height="500" frameborder="0"></iframe>

<script type="text/javascript">
var _bsi_iframes = _bsi_iframes || [];
_bsi_iframes.push('bsi-35a99a53ff1b46f86a14a375742dfd7fefff96a8a2e9c4bcf0fe3546c36c9520');

(function() {
var s = document.createElement('script');
s.type = 'text/javascript';
s.src = 'https://bsi.gs-net.pl/calc/js/iframe.js';
var script = document.getElementsByTagName('script')[0];
script.parentNode.insertBefore(s, script);
})();
</script>

 




 


Rozszerzenie oferty ubezpieczeniowej dla Klientów Banku Spółdzielczego w Ropczycach

 Szanowni Klienci, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom rozszerzyliśmy ofertę ubezpieczeń dla klienta indywidualnego.

 We wszystkich placówkach naszego Banku możecie Państwo porównać oferty 7 Towarzystw Ubezpieczeniowych, sprawdzić wysokość składki i wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę, a nasi Doradcy pomogą w wyborze najlepszego zakresu ubezpieczenia. Zakres dostępnych ofert został dobrany specjalnie pod kątem potrzeb ubezpieczeniowych Klientów naszego Banku i obejmuje:

● ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC, NNW oraz assistance;

● ubezpieczenia kredytobiorców na życie do kredytu gotówkowego lub hipotecznego

● oraz pełen zakres ryzyk w ubezpieczeniach mieszkania, domu lub domu w budowie.

 Serdecznie zapraszamy do naszych placówek!

 Towarzystwa w naszej ofercie

 Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych, która od ponad 185 lat jest synonimem bezpieczeństwa i innowacyjności, zaspokajając zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby milionów Klientów na całym świecie.

W Polsce Grupa Generali obecna jest od 1998 r. i zdobyła zaufanie 3 000 000 Polaków. Generali stawia na długoterminową współpracę z Klientami kompleksowo chroniąc to, co najcenniejsze, na każdym etapie ich życia i rozwoju. Generali obserwując światowe trendy buduje ubezpieczenia przyszłości poprzez odpowiednie dostosowywanie się do zmian, które dotykają naszych Klientów i partnerów biznesowych każdego dnia. Generali jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, w tym m.in. przyznawanych przez najbardziej prestiżowe tytuły prasowe jak „Rzeczpospolita" czy „Gazeta Wyborcza".

 Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group od 30 lat ubezpiecza Klientów w obszarze ubezpieczeń majątkowych. Należy do czołówki polskich zakładów ubezpieczeń. Od 28 lutego 2019 r. jest częścią międzynarodowego koncernu Vienna Insurance Group, lidera ubezpieczeniowego w Europie Środkowo-Wschodniej.

 Wiener ubezpiecza ponad 680 tys. Klientów indywidualnych oraz niemal 60 tys. przedsiębiorstw. Jako jedna z pierwszych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku, stworzyła specjalne programy ubezpieczeniowe obejmujące rozwiązania z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii. Towarzystwo kładzie duży nacisk kładzie na jakość świadczonych usług i zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów. Wysoką jakość obsługi potwierdzają wyniki realizowanych cyklicznie przez firmę badań satysfakcji Klienta oraz przyznane wyróżnienia: „Turbina Polskiej Gospodarki", „Instytucja Roku" czy „Gwiazda Jakości Obsługi".

  InterRisk TU S.A. działa na polskim rynku nieprzerywanie od 1993 i jest jednym z wiodących ubezpieczycieli majątkowych. Dzięki eksperckiej wiedzy pozyskanej przez lata działalności proponuje swoim Klientom wszechstronną ofertę, na którą składają się ubezpieczenia: komunikacyjne, majątkowe, osobowe, zdrowotne i finansowe. Każdego roku spółka otacza ochroną ubezpieczeniową blisko 2 miliony Klientów. InterRisk jest częścią koncernu Vienna Insurance Group, lidera ubezpieczeniowego w Europie Środkowo - Wschodniej, do którego należy około 50 spółek w 25 krajach. Jest to koncern o długiej tradycji, posiadający mocne marki i przykładający dużą wagę do bliskości z klientem. VIG opiera swoją działalność na fundamencie190-letniego doświadczenia w branży ubezpieczeń.

  SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozpoczęło swoją działalność w 1999 roku, w wyniku nabycia 100 % akcji Metropolitan Life Poland S.A. W maju 2020 r. SALTUS TU Życie S.A. przejął portfel ubezpieczeń francuskiego ubezpieczyciela MACIF Życie TUW, co było następstwem transakcji nabycia 100 % udziałów tego ubezpieczyciela przez SALTUS TUW. Dzięki temu SALTUS TU Życie S.A. powitał w swoim gronie dziesiątki tysięcy nowych Klientów oraz wzbogacił swoją ofertę o kolejne atrakcyjne produkty ochronne.

 

WARTA to prawie stuletnia historia ubezpieczeń w Polsce (1920 r.). To stabilny i wiarygodny partner biznesowy, ukierunkowany na stały rozwój. Grupa WARTA to druga co do wielkości grupa ubezpieczeniowa na polskim rynku. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie WARTA S.A. powstało w 1995 r. Posiada w swojej ofercie zarówno indywidualne, jak i grupowe ubezpieczenia na życie. WARTA działa, kierując się w swojej działalności "Zasadami etyki w działalności ubezpieczeniowej" Polskiej Izby Ubezpieczeń, realizuje koncepcję społecznie odpowiedzialnego biznesu w prowadzonej działalności oraz szuka innowacyjnych rozwiązań biznesowych, które przyczyniają się zarówno do rozwoju firmy, jak i społeczeństwa.

 Concordia Ubezpieczenia od ponad 20 lat dba o kompleksową ochronę ubezpieczeniową osób prywatnych i firm. W jej portfolio znajdują się produkty stworzone z myślą o rolnikach, klientach indywidualnych, przedsiębiorcach i kredytobiorcach. Należy do wiodących graczy na rynku w segmencie ubezpieczeń rolnych. Concordia współpracuje z ponad 2000 pośredników na terenie całego kraju. Liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, Ubezpieczeniowy Lider Informatyki Instytucji Finansowych, Najwyższa Jakość Quality International, Firma Ubezpieczeniowa Roku, to gwarancja najwyższego standardu obsługi. Jakość, którą Concordia oferuje od momentu przekazywania informacji o produktach aż do posprzedażowej obsługi, jest także potwierdzana przez jedną z najmniejszych liczb reklamacji składanych do Rzecznika Finansowego.

OFERTA

Nasza oferta ubezpieczeniowa adresowana dla klientów indywidualnych obejmuje:

1.         ubezpieczenia mieszkań, domów, domów w budowie w pełnym zakresie oraz w zakresie podstawowym pod cesję.

 2.         ubezpieczenia komunikacyjne:

  • obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC),
  • auto-casco (AC),
  • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNWk),
  • ubezpieczenie assistance,

 3.         ubezpieczenia na życie dla kredytobiorców

  • do kredytów gotówkowych,
  • do kredytów hipotecznych.

Zapraszamy do naszych placówek!

informacja_o_agencie_ubezpieczeniowym.pdf informacja_o_agencie_ubezpieczeniowym.pdf

pelnomocnictwo_-_generali_zycie_tu_s.a..pdf pelnomocnictwo_-_generali_zycie_tu_s.a..pdf

pelnomocnictwo_tu_na_zycie_warta_sa.pdf pelnomocnictwo_tu_na_zycie_warta_sa.pdf

pelnomocnictwo_saltus_tu_na_zycie_sa.pdf pelnomocnictwo_saltus_tu_na_zycie_sa.pdf

pelnomocnictwo_concordia_polska_tuw.pdf pelnomocnictwo_concordia_polska_tuw.pdf

pelnomocnictwo_generali_tu_sa.pdf pelnomocnictwo_generali_tu_sa.pdf

pelnomocnictwo_interrisk.pdf pelnomocnictwo_interrisk.pdf

pelnomocnictwo_wiener_tu_sa.pdf pelnomocnictwo_wiener_tu_sa.pdf

 

Lista zakładów ubezpieczeniowych, których ochronę ubezpieczeniową akceptuje Bank Spółdzielczy w Ropczycach 

lista_zakladow_ubezpieczeniowych_zaakceptowanych_przez_bs_ropczyce.pdf lista_zakladow_ubezpieczeniowych_zaakceptowanych_przez_bs_ropczyce.pdf

 


Kalkulator kredytu gotówkowego - DOBRY KREDYT

 

 

 

 


RODO

Ochrona danych osobowych jest jednym z najważniejszych procesów realizowanych przez Bank Spółdzielczy w Ropczycach. Na bieżąco informujemy Państwa o ważnych zmianach w przepisach prawa, w tym o prawach osób, których dane dotyczą.

Parlament Europejski opublikował w 2016 roku Rozporządzenie 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych, zwane RODO. Będzie ono miało zastosowanie w Unii Europejskiej od 25 maja 2018 roku.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Najczęściej zadawane pytania wynikające z tzw. obowiązku informacyjnego:

1. Co to jest RODO?

Jest to skrót od Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. RODO wprowadza  m. in. nowe prawa Klientów. Jednym z obowiązków administratorów, którzy przetwarzają dane osobowe jest informowanie Klientów o przetwarzaniu ich danych osobowych.

2. Dlaczego Bank przetwarza moje dane osobowe?

Bank przetwarza Państwa dane, aby prowadzić działalność bankową, na przykład prowadzić rachunek bankowy, zawrzeć i realizować umowę dotyczącą produktu bankowego typu kredyt, lokata, rachunek oszczędnościowy, rachunek ROR, czy zapewnić bezpieczeństwo Państwa środków i transakcji. Prowadzimy również działalność informacyjną o naszych usługach i produktach.

3. Czy mogę mieć dostęp do swoich danych?

Tak. Mogą Państwo mieć pełen dostęp do swoich danych osobowych. Mogą Państwo również zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych, w tym zgodami marketingowymi.

4. Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Ropczycach. Bank odpowiada za ich przetwarzanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami prawa. W sprawach ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z  Bankiem w placówkach sprzedażowych, poprzez Infolinię pod numerem telefonu 17 22 20 526  lub z Inspektorem ochrony danych.

5. Jak mogę skontaktować się z Inspektorem ochrony danych?

Z Inspektorem ochrony danych w Banku Spółdzielczym w Ropczycach Panią Anną Godek mogą Państwo skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: iod@bsropczyce.pl

6. W jakim celu Bank przetwarza moje dane osobowe?

Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Bank w celu:

1.     podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz w celu realizacji umowy, w tym w celu dokonania badania zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego,

2.     w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością bankową, w tym wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Banku, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz w celu sprzedaży i marketingu bezpośredniego,

3.     gdy jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,

4.     wewnętrznych celów administracyjnych Banku, w tym analizy portfela kredytowego, statystyki i raportowania wewnętrznego w Banku,

5.     w celu wskazanym w treści udzielonej przez Państwo zgody.

7. Jakie rodzaje, kategorie danych osobowych Bank przetwarza?

Bank przetwarza dane związane z:

1.     identyfikacją i weryfikacją tożsamości Klienta,

2.     dane transakcyjne,

3.     dane dotyczące stanu cywilnego i sytuacji rodzinnej, w tym o osobach pozostających na utrzymaniu i pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym,

4.     dane finansowe lub związane ze świadczeniem usług bankowych,

5.     dane dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej, zawodowej lub społecznej,

6.     dane audiowizualne (nagrywane rozmowy dla celów bezpieczeństwa lub celów dowodowych).

8. Kto jest odbiorcą moich danych?

Państwa dane mogą być udostępniane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych:

1.     Biuro Informacji Kredytowej S.A.,

2.     Centrum Prawa Bankowego i Informacji Sp. z o.o.,

3.     Związek Banków Polskich,

4.     Ministerstwo Finansów, w tym Generalny Inspektor Informacji Finansowej,

5.     Komisja Nadzoru Finansowego,

6.     biura informacji gospodarczej,

7.     banki, instytucje kredytowe i inne upoważnione podmioty na podstawie przepisów prawa,

8.     podmioty,  którym Bank powierzył przetwarzania danych osobowych na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

9. Czy moje dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

Obecnie nie planujemy przekazywać Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, za wyjątkiem przypadków opisanych poniżej.

Bank w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu wykonania umowy (np. realizacji Pani/Pana dyspozycji związanych z realizacją usług płatniczych), na Pani/Pana żądanie przekaże Pani/Pana dane osobowe do organizacji międzynarodowych (np. SWIFT, VISA, MASTERCARD) lub udostępni Pani/Pana dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). W każdym przypadku, gdy dane są przekazywane do podmiotów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, stosujemy odpowiednie zabezpieczenia.

 

10. Jak długo Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Bank?

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Banku, w tym dochodzenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a następnie zostaną usunięte lub zanonimizowane.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług po wygaśnięciu umowy, dane te będziemy przetwarzać do czasu wycofania zgody.

11. Jakie uprawnienia mi przysługują?

W związku z przetwarzaniem przez Bank danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:

1.     dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),

2.     do sprostowania danych (art. 16. RODO),

3.     do usunięcia danych (art. 17 RODO),

4.     do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),

5.     do przenoszenia danych (art. 20 RODO),

6.     do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),

7.     prawo do niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).

12. Do kogo mogę wnieść skargę?

W przypadkach uznania, iż przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13. Czy podanie danych osobowych jest dobrowolne czy obligatoryjne?

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.

14. Skąd Bank ma moje dane osobowe?

Źródłem Państwa danych osobowych są wnioski, umowy zawarte z Bankiem, natomiast w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych są osoby trzecie. Wówczas Bank ma obowiązek poinformować te osoby o źródle pozyskania ich danych.

15. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany?

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie będzie polegało na ewentualnym zaproponowaniu Państwu produktów/usług lepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane.

ZASADY ROZPATRYWANIA WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI PRAW KLIENTA W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH

Klient indywidualny i Klient instytucjonalny (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba fizyczna prowadząca indywidualne gospodarstwo rolne, spółka cywilna, spółka partnerska, spółka jawna) Banku jest uprawniony do złożenia wniosku w zakresie obsługi praw Klienta wynikających z RODO, a Bank zobowiązany jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:

Klient może zgłosić wniosek do Banku w każdej chwili, poczynając od 25 maja 2018 r.

1.     Bank rozpatruje wniosek złożony przez Klienta Banku lub osobę działającą w jego imieniu:

1.     w ciągu miesiąca, licząc od dnia otrzymania żądania,

2.     w przypadku, gdy żądanie lub liczba żądań Klienta ma skomplikowany charakter, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne dwa miesiące;  w terminie miesiąca od otrzymania żądania, Inspektor ochrony danych poinformuje Klienta listownie o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia,

3.     w przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem Klienta, Inspektor ochrony danych niezwłocznie – najpóźniej w ciągu miesiąca od otrzymania żądania, poinformuje Klienta listownie o powodach nieodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.

2.     Klient może złożyć wniosek z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Bank. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Banku www.bsropczyce.pl, w zakładce:                    Pomoc i Informacja/RODO lub w placówkach sprzedażowych Banku. Wniosek Klienta powinien zawierać dane adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania.

3.     Klient może złożyć wypełniony wniosek w każdej placówce sprzedażowej Banku.

4.     Placówka sprzedażowa Banku realizuje wniosek Klienta w zakresie obowiązku informacyjnego (udziela informacji Klientowi), prawa do cofnięcia zgody na cele marketingowe oraz prawa do sprostowania (aktualizacji danych). W przypadku pozostałych praw Klienta, obsługę wniosku realizują dedykowani pracownicy Centrali Banku.

5.     Bieg terminu rozpatrywania wniosku rozpoczyna się od dnia otrzymania przez Bank żądania Klienta.

6.     Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niedotrzymania terminu udzielenia odpowiedzi przez Bank. Informacja o trybie zgłaszania reklamacji dostępna jest na stronie internetowej Banku.

7.     W imieniu Banku Inspektor ochrony danych udziela Klientowi odpowiedzi na złożony wniosek na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

8.     Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie pierwszego wniosku. Jeżeli częstotliwość wniosków Klienta jest większa, niż jeden wniosek w ciągu trzech miesięcy, Bank może pobrać opłatę, równą kosztom administracyjnym związanym z udzieleniem odpowiedzi.

9.     W przypadku, gdy Klient składa wniosek w charakterze ubezpieczonego / ubezpieczającego / uprawnionego / uposażonego w umowie ubezpieczenia zawartej za pośrednictwem Banku z zakładem ubezpieczeń z nim współpracującym (dotyczy realizacji praw Klienta, którego dane zostały powierzone do przetwarzania Bankowi przez zakład ubezpieczeń będący ich administratorem), Bank informuje zakład ubezpieczeń o złożonym żądaniu realizacji praw Klienta w zakresie danych osobowych, przekazując zakładowi ubezpieczeń wniosek w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia wniosku przez Klienta. Odpowiedź na wniosek Klienta jest w tym przypadku udzielana bezpośrednio przez zakład ubezpieczeń lub przez Bank w terminie i w sposób uprzednio uzgodniony z zakładem ubezpieczeń.

10.  Właściwym dla Banku organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

11.  W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt z pracownikiem placówki sprzedażowej lub  Inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iod@bsropczyce.pl

Administrator - Bank Spółdzielczy w Ropczycach

Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)

Pobierz wniosek w sprawie danych osobowych:

wniosek_w_sprawie_przetwarzania_danych_osobowych.pdf wniosek_w_sprawie_przetwarzania_danych_osobowych.pdf

 

informacja_o_przetwarzaniu_przez_bank_spoldzielczy_w_ropczycach_danych_osobowych.pdf informacja_o_przetwarzaniu_przez_bank_spoldzielczy_w_ropczycach_danych_osobowych.pdf

 

klauzula_informacyjna_biura_informacji_kredytowej.pdf klauzula_informacyjna_biura_informacji_kredytowej.pdf

 

monitoring_wizyjny_-_klauzula_informacyjna.pdf monitoring_wizyjny_-_klauzula_informacyjna.pdf

 

zasady_rozpatrywania_wnioskow_dotyczacych_obslugi_praw_klienta_w_zakresie_danych_osobowych.pdf zasady_rozpatrywania_wnioskow_dotyczacych_obslugi_praw_klienta_w_zakresie_danych_osobowych.pdf

 

 

 

LINK DO PORTALU DEVELOPERA

https://psd2-pdev.bsropczyce.pl/


 

 Raport dostępności API PSD2 i bankowości internetowej

3_2020_raport_dostepnosci_api_psd2.pdf 3_2020_raport_dostepnosci_api_psd2.pdf

4_2020_raport_dostepnosci_api_psd2.pdf 4_2020_raport_dostepnosci_api_psd2.pdf

 


 

 
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.